Sommarnyheter på Dansmuseet

Dansmuseet har måndagsöppet hela sommaren 1 juni – 31 augusti. Aktuella öppettider är måndag till söndag kl 11.00 – 17.00.

När du besöker Dansmuseet eller Bistro Rolf de Maré så får du rabatt! Visa upp din entrébiljett till museet i bistron eller tvärt om, ditt restaurangkvitto i Dansmuseets butik så får du sommarrabatt. Välkommen in!

Nu har vi en helt färsk digital guide på engelska. Läs mer här.

Vill du veta mer om Dansmuseet? Varje dag under sommaren har vi en kort presentation av museet och våra utställningar:

På svenska:

• 11.15
  • 14.15

In English:

• 11.30
  • 14.30

Kom in på en kopp kaffe eller te! Vi bjuder på fika när du besöker Dansmuseet under sommaren. Ta en liten vilopaus från Drottninggatans surr och passa på att kolla in Dansmuseets utställningar. Här kan du ladda upp batterierna med en kopp stärkande kaffe eller te i museets bankhall.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Du missar väl inget spännande?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!